Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Με λένε Βρασίδα και δεν είμαι καλά.

Αγαπητοί σύγγαβροι και συμπολίτες,
επιτρέψτε μου κομματάκι να σας παρουσιαστώ.
Οδηγός ταξιμετροφόρου Κοσμόπουλος Βρασίδας.
Λαμβάνω την τιμή να σας αναφέρω ότι αιτούμαι ενάρξεως δημοσιεύσεων εις το παρόν ιστολόγιον διότι μου έχει γίνει η κωλοτρυπίδα να! και βαρέθηκα να τα λέω μόνο με τους πελάτες μου ένεκα του ότι οι συζητήσεις του ταξί δεν ολοκληρώνονται ποτέ.
Συγχωρέστε μου τυχόν ανορθογραφίες ή ασυνταξίες, την ελληνική γλώσσα αν και την διδάχτηκα στα εφηβικά μου χρόνια την έχει φάει λίγο η απόσταση από αυτά. 
Θα σας τα γράφω απλά όπως τα σκέφτομαι και αν έχετε κι εσείς κάτι να μου πείτε με χαρά να σας ακούσω. Το ταξίμετρο δεν θα γράφει έχουμε όλο τον χρόνο και την ησυχία μας.
Να είμαστε όλοι καλά.
Μετά τιμής,
Βρασίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: